ბერლინის მეტრო ყველაზე დიდია გერმანიაში და ყველაზე თანამედროვე ევროპაში. მეორე მხრივ, ის ძალზე ძვირადღირებულიცაა - ბერლინის მეტრო ცნობილია ეფექტიანობის მაღალი დონითა და მნიშვნელოვანი ეკოლოგიური სტანდარტებით. ბერლინში მეტრო 1902 წლიდან არსებობს. მისი მშენებლობის იდეა ცნობილ გერმანელ ინჟინერს, ვერნერ ფონ სიმენსს ეკუთვნოდა. ამჟამად ქალაქის მთელი სატრანსპორტო სისტემა სწორედ მეტროპოლიტენს ეფუძნება. ის მუნიციპალური ტრანსპორტის არა მხოლოდ ყველაზე პოპულარული, არამედ ყველაზე მოსახერხებელი სახეობაცაა.
ბერლინის მეტროპოლიტენის მომსახურებით ყოველწლიურად 500 მილიონზე მეტი მგზავრი სარგებლობს. მისი ხაზების საერთო სიგრძე 152 კილომეტრია, სადგურების რაოდენობა კი 170-ს აჭარბებს.
ბერლინის მეტროპოლიტენში 10 ხაზია. თითოეულის წინ ასო U წერია (არ აგერიოთ S ასოში, რაც მიწის ზემოთ მოძრავ ელექტრომატარებლებს აღნიშნავს). ეს ხაზებია:
- U1: Uhlandstraße — Warschauer Straße;
- U2: Pankow — Ruhleben;
- U3: Nollendorfplatz — Krumme Lanke;
- U4: Nollendorfplatz — Innsbrucker Platz;
- U5: Alexanderplatz — Hönow;
- U55: Hauptbahnhof — Brandenburger Tor;
- U6: Alt-Tegel — Alt-Mariendorf;
- U7: Rathaus Spandau — Rudow;
- U8: Wittenau — Hermannstraße;
- U9: Rathaus Steglitz — Osloer Straße.
სამუშაო დღეებში ბერლინის მეტროპოლიტენი მუშაობს 04:00-დან 01:00-მდე, შაბათ-კვირას კი - 24 საათის განმავლობაში. დარჩენილ დროს ღამის ავტობუსები დადიან. ისინი დაახლოებით მეტროს ხაზების მარშრუტს მიუყვებიან. N1 ავტობუსი U1 ხაზს ცვლის, N2 - U2-ს და ა.შ.
ვინაიდან ბერლინის მეტროპოლიტენი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სახეობაა, მგზავრობისას ჩვეულებრივი ბილეთები და ბარათები გამოიყენება. მათ შესახებ სრული ინფორმაციის გასაცნობად იხილეთ ბერლინის საზოგადოებრივი ტრანსპორტი. შეძენილი ბილეთი მგზავრობის ბოლომდე შეინახეთ. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კონტროლიორი დაგაჯარიმებთ.
მეტროთი მგზავრობისას ყურადღება მიაქციეთ საინფორმაციო ტაბლოებსა და მაჩვენებლებს, რათა შემთხვევით სხვა მიმართულებით არ წახვიდეთ.
© 2019-2024 ყველა უფლება დაცულია.